Jag skapar en namntavla med egen design åt dig.

Jag har nyligen skaffat ett fint typsnitt, med handskriven känsla, som man kan se lite här och var. Här har jag gjort några exempel på namntavlor med typsnittet. Om du ska ge bort en present till ett litet barn, ditt eget eller någon annans, kan det vara kul med en personlig tavla. Den hjälper jag dig gärna att skapa. Antingen kan man hålla sig enkel, med enbart något grafiskt element som William-tavlan nedan, en rund form i bakgrunden i valfri färg och text på, eller så kan jag plocka in en illustration som i exemplet med Lilja-tavlan. 30×40 cm är ett fint mått som passar i både små och stora barnrum. För ett sådant original med personlig anpassning tar jag bara 799:- inkl. moms. Ett par korrekturvändor ingår. Skulle du vara intresserad av annat mått så går det också att ordna.

Lister som i bilderna finns att köpa på Panduro. Fina, enkla ramar hittar man på Ikea eller Clas Ohlson.

Du kan se mina befintliga illustrationer i webbshoppen Make it happy här.

En enklare illustration som sol och moln kan man lägga till.

Här har jag plockat ut bokstaven H från min alfabetsaffisch och adderat till en namntavla.

Mejla mig om du vill beställa en namntavla, ju längre framförhållning du har desto bättre, men jag brukar kunna lösa snabba deadlines också. Mejla till sara@makeithappy.se

Välkommen!

Lämna en kommentar